
Druhy kancelářského nábytku
Ke kancelářskému nábytku patří kancelářské skříně, různé regály, poličky, knihovny, kartotéky a samozřejmě stoly, židle, křesla a sedačky. Záleží především na nás a našich představách co si umístíme do kanceláře, neboť využívat ji budeme my samotní. Je zbytečné umístit do kanceláře knihovnu, pokud předem víme, že ji nebudeme využívat. Hlavním nábytkem, který nesmí v naší kanceláři chybět je kancelářský stůl. Je samozřejmostí, že nejvíce času při naší práci strávíme u stolu, proto bychom měli jeho výběr pečlivě zvážit. Jeho výška by měla být přesně pro nás. Zvážit bychom si měli, co budeme mít na stole umístěno a podle toho bychom si měli určit jeho výšku a šířku. Také bychom měli zvážit, do které části místnosti ho umístíme, aby nám v ní přesně pasoval a nestalo se, že na něj nebudeme mít dostatek místa. Promyslet bychom si měli i zda budeme u stolu přijímat návštěvy, zařizovat schůzky a různá jednání. Pak by měl být stůl z obou stran stejný, aby host, který nás navštíví neměl pocit odstrčení. Kancelářský stůl seženeme již od 50 €, avšak jedná se o jednoduchý kus nábytku. Vybrat bychom si měli o trochu víc zajímavější a zároveň více účelnější stůl, jehož cena se však může vyšplhat až na 2 000 €. Výhodnou volbou je střední cena, avšak samotný výběr je jen na nás a na našich požadavcích, které na stůl klademe.